Designový web

Levně · Rychle · S administrací

Naučte váš web vydělávat

Co musíte vědět, aby váš web vydělával

Mnoho firem, které se pokouší zvýšit poptávky ze svého webu dělá stejnou chybu. Buď na webu neumožní zákazníkovi jednoduše poptat zboží/službu a vůbec neřeší SEO nebo se velmi často pokouší donekonečna optimalizovat SEO obsah na svém webu (tzv. OnPage faktory) a vynakládají na to obrovské množství času, úsilí a mnohdy i peněz a díví se, že to přináší jen malé výsledky. 

 

Ano, SEO obsah na webu je důležitý. Je důležité mít správná klíčová slova na titulce, v nadpisech, v popiscích, v URL adresách, odkazovat na důležité sekce. Ale většinu z toho za vás už dělá publikační systém sám od sebe. A tyto "OnPage" faktory mají v dnešní době, kdy základní SEO je u profesionálních webů standardem a konkurence je veliká, jen omezené možnosti. A hlavně takto můžete efektivně optimalizovat jen na několik málo klíčových spojení. Ustrnout v tomto bodě je tedy ztráta času a peněz.

 

Pokud váš web nepřivádí nové zákazníky, děláte tuto chybu

Ignorujete nebo nesprávně používáte PPC kampaně. PPC kampaně, tedy reklamy placené za kliknutí návštěvníka na vaši nabídku, jsou dnes hlavním zdrojem návštěv cílové skupiny zákazníků na firemní weby s nabídkou služeb.

Ano, je to placená služba. Za každého přivedeného návštěvníka zaplatíte nějakou částku, kterou si definujete, obvykle v řádu korun.

Nikomu se nechce zbytečně platit, to je jasné. Na druhou stranu, pokud Vám reklama přinese větší zisk než je investovaná částka, tak se vyplatí a můžete si ji dovolit, ne :) ?

 

Služeb, které nabízejí PPC kampaně je mnoho. Mezi hlavní patří Google AdWords, Facebook nebo Sklik. My zůstaneme zatím u té nejznámější a nejpoužívanější, která je standardem v oboru, tedy Google AdWords. Pokud si to budete přát, můžeme vám místo Google AdWords založit také Sklik od Seznamu.

 


Nabídka 1: PPC Mini

Rychlá cesta k novým zákazníkům z webu pomocí Google AdWords

Je určena těm, kteří by rádi vyzkoušeli PPC kampaně na svém firemním webu za naprosté minimum peněz

Připravíme pro vás všechno potřebné a předáme vám klíče a kormidlo :)

Kdykoli je možné na těchto základech postavit další patra.

 

Nabídka obsahuje:

  • založení účtu Google AdWords
  • účet Google Analytics pro sledování návštěvnosti již máte od nás automaticky zdarma
  • identifikace hlavních klíčových slov
  • vytvoření reklamní sestavy a 3-5 typů inzerátů
  • nárokování úvodního propagačního kupónu Google AdWords (obvykle kredit 1000 Kč za investovaných 250 Kč)
  • nastavení notifikací o snižujícím se kreditu na váš email
  • předání přihlašovacích údajů k následné vlastní správě PPC kampaní 


Cena: 900 Kč bez DPH

Cena nezarhnuje kredit na PPC kampaň u provozovatele Google, např. 1.000 Kč (+1.000 Kč vám Google přidá jako dárek na uvítanou, protože vám zajistíme propagační kupón).

 


Nabídka 2: Nabídka PPC Plus

STOP! Zjistěte, jak přivedeného návštěvníka neztratit a přivést k objednávce

Je určena těm, kteří to myslí s vyděláváním na webu vážně. K základním reklamám AdWords přidává důležité prvky - tlačítka s výzvou k akci na webu (CTA buttony), poptávkový formulář se sledováním konverzí a remarketing (opakované oslovování návštěvníků, kteří už dříve navštívili váš web). 

 

Nabídka obsahuje:

  • tlačítko s výzvou k akci (CTA button) na webu s odkazem na:

  • poptávkový formulář s měřením konverzí nebo rezervační/objednávkový systém

  • založení remarketingu

  • implementace remarketingového kódu

  • zřízení grafických responsivních remarketingových reklam 

  • vytvoření dalších 3-5 typů inzerátů


Cena: 1.900 Kč bez DPH

Cena nezarhnuje kredit na PPC kampaň u provozovatele Google.

 

Jaký to má vše smysl? Když už návštěvníka na web přivedete, nechcete jej ztratit. Chcete mu nabídnout konkrétní nabídku a získat na něj kontakt. K tomu slouží CTA tlačítka a poptávkové formuláře. Většina návštěvníků ale podle statistik nenakupuje při první návštěvě. Proto je velmi účinný tzv. remarketing, který návštěvníka, který už jednou navštívil váš web, opakovaně oslovuje s vaší nabídkou a tak několikanásobně zvyšuje pravděpodobnost objednání služby.

 

Dá se to použít pro každý web? Většinou ano, i když každé podnikání je trochu jiné. Pokud uvidíme, že by pro vás byl vhodnější trochu jiný postup, dáme vám vědět. Ale kromě eshopů, které mají odlišný způsob PPC kampaní a jiný typ PPC služeb, je tento obecný princip téměř vždy použitelný.

 


Doplňková služba - Možnost údržby kampaní

Jakmile už máte dobře vytvořené a odladěné reklamy, vhodně zvolená klíčová slova a PPC vám přivádí nové zákazníky, může PPC u běžného webu fungovat relativně dlouhou dobu bez velké údržby, i když vám SEO specialisté, pro které je údržba PPC hlavním zdrojem příjmů, budou pochopitelně tvrdit něco jiného. Stačí zajistit, aby byl vždy dobitý kredit a občas prověřit, jestli reklamy, které čerpají největší část kreditu a generují největší část prokliků jsou správně nastaveny a přivádí správnou cílovou skupinu návštěvníků,  případně zda jsou včas vypnuty a zapnuty sezónní reklamy, doplnit vylučující klíčová slova pro úsporu výdajů za nevhodné volné shody klíčových slov apod.

Samozřejmě - vždy se dá něco vylepšit, ale rozsah času tomu věnovaný už bude na vás. Pokud máte penzion obsazený na měsíce dopředu, je nesmysl platit dále měsíční paušály za správu PPC.

Kdy se ale určitě vyplatí investovat do úpravy PPC kampaní? 

Pokud máte novinku v nabídce, například novou sezónní akční nabídku, pro kterou chcete získat co nejvíce zákazníků. Pak je ideální například vytvořit samostatnou stranu s poptávkovým formulářem a samostatnou reklamu směrující na tuto stranu, se samostatnými klíčovými slovy.

 

Cena: 290 Kč bez DPH / 30 minut

 


 

UPOZORNĚNÍ: Nabídka je platná pouze pro provozovatele Fast-Webů

Nemáte ještě vlastní Fast-Web.cz? Tak mrkněte na naši nabídku a zjistěte, jak vytvořit za pár dnů a minimum peněz funkční a designový firemní web, na který budete hrdý:) www.fast-web.cz

 

Dávám vám nabídka smysl? Chcete zjistit, jak přivést nové zákazníky z webu?

Tak se ozvěte :) Stačí vyplnit aspoň jméno a email ve formuláři.

Mám zájem o založení PPC kampaní pro můj web

Zadejte kontrolní kód: 19

prohlédněte si design webů

Podporovaná řešení

Vyzkoušet web zdarma
Hledáte háčky? Nenajdete :) Vyzkoušejte nás předem
V okamžiku objednávky vám vygenerujeme zálohovou fakturu. Nový web vám ale spustíme ještě před 18-ti denní splatností. Nejste spokojeni? Nezaplatíte nám! To je fér, ne?
nebo zkuste ihned
Prohlédnout šablony